Megmosolyogtatott egy társad reagja, poénosnak, esetleg elgondolkodtatónak tartottál egy beszólást egy karaktertől? Megmutatnád, mi tetszett neked annyira? Ebben a menüben megörökítheted az emlékezetes mondatokat!
Kattints ide!
Szeretném a játékot kissé interaktívabbá tenni számotokra, hogy ne feltétlenül csak páros játékok alakuljanak ki, hanem kalandok, életutak is, ennek pedig elengedhetetlen kelléke, hogy a karakterek ne csak elméletben, hanem ténylegesen fejlődjenek is. Alább ennek a módjáról olvashatsz.
Minden karakter kettő (első karakter esetén) vagy egy (többedik karakter esetén) képességgel indul, de mi a helyzet a fejlődéssel? Csak annyit fog tudni egész életében, amennyit a megalkotásakor tudott? A válasz: nem! Mint mindenkinek, hősödnek is lehetősége van arra, hogy tudását fejlessze, felfedezzen új dolgokat, kitanuljon új mágiaformákat.
Ennek nagyon egyszerű módja van. Az oldalon való aktivitás számít, ugyanis minél több lezárt játékod van az adott karakterrel, annál több plusz dolgot vehetsz fel vele. Maximum 5 faji képessége lehet egy karakternek, és egy darab második egyedi (speciális). Csakis teljes egészében lezárt körök számítanak, félbehagyottak nem, illetve a fejenként 5-nél kevesebb reagot tartalmazó rövid körök sem.
1. plusz képesség: 1 lezárt játék után*
2. plusz képesség: 2 lezárt játék után
3. plusz képesség: 4 lezárt játék után
4. plusz képesség: 6 lezárt játék után
Bónusz speciális képesség: 10 lezárt játék után
*Két képességgel induló karakter esetén az első lépcsőfok kimarad.
Ennek a modulnak az alján lehet jelentkezni a lezárt körök után, egyszerűen csak jelezd egy hozzászólásban, melyik karakteredről van szó, tüntesd fel, melyik helyszín(ek)en folyt a kör, illetve hogy mit kérsz, és ha minden rendben - márpedig miért is ne lenne -, akkor néhány napon belül a karakterlapodba is bekerül. Ha a tizedik köröd is megvan, akkor lehet egy bónusz speciális képességed, ami csak a te karakteredé, ekkor ugyanúgy kérem leírással együtt, mint igényléskor.
Mit sem ér egy kalandor élete, ha a neve homályba vész, nem igaz? Amennyiben karakteredről már hallhattak erre-arra (legyen az akár szóbeszéd, akár valóság), lehetőséged van írásha is foglalni.
Nincs más dolgod, mint feltüntetni, kiről van szó és minek kapcsán ismerhetik. Fontos, hogy a hírverésben megjelent karaktereket még nem ismeri ország-világ, csupán bizonyos körökben terjed a nevük, így van, aki hallhatott már róluk, van viszont, aki nem.
Egy karakternek lehet jó vagy rossz híre is, így például az is megjelenhet itt, ha hős lovag, de az is, ha eszes tolvaj - ezek pedig tökéletesen beleszőhetők történetszálakba, így ne féljetek használni a lehetőséget! Aki az itt megjelenített karakterekkel találkozik, nyugodtan vegye figyelembe, hogy nem egy utolsó ismeretlen áll előtte feltétlenül.
A hírverésben esemény is megjelenhet, ami egy karakterhez vagy csapathoz kötődik, például különös bűntényeket követ el egy társaság, vagy éppen megjelenik egy csodálatos jótevő, akinek még nem ismert a kiléte. Ezek akár eseményszálakat is kibonthatnak, játéklehetőséget jelenthetnek másoknak, mint egy kisebb event, de teljes oldalt megmozgató események így is csak a mesélő kezében lehetnek, ez csak egy lehetőség, hogy interaktívabbak legyünk.
A hírverést itt érheted el, csupán egy hozzászólást kell írnod, ahol mesélsz kicsit a karakteredről vagy az eseményről, ami mostanában történik.
A legnagyobb hősök neve viszont futótűzként terjed a birodalomban és akár azon kívül is - hiszen róluk már krónikát írtak! Ez mit jelent és hogyan szerezhető meg? A legegyszerűbb módja, ha részt veszel a közös játékokban, kalandokban, ahol általában történik valami olyan dolog, ami az egész királyság életét befolyásolja. Ezekről a bátor kalandorokról mesék terjednek, színésztársulatok és énekmondók adják elő a gyakran kiszínezett történeteiket, beceneveket aggatnak rájuk.
A krónikák bizonyos időközönként fognak megjelenni a főoldalon, általában kalandok lezárása után, mint összefoglaló. A kalandok általában egy adott probléma megoldása köré épülnek, több karakter részvételével és egy mesélővel/kalandmesterrel.
Ha akadnak vállalkozószellemű játékosok, akik nem szeretnék megvárni, hogy konkrét kihirdetett kaland induljon sok szereplővel, megadott témával, azok bátran keressenek fel egy ötlettel, és 3-4 karakter részvételével kisebb mesék* is indulhatnak kevésbé intenzív meséléssel (ami azt jelenti, hogy sokkal jobban a karakterekre és a userekre van bízva, mi történik, így nem minden reagkörben, csak minden másodikban kaptok mesélői reagot). Ezzel a módszerrel is krónikába kerülhet a nevetek.
*Kismesét előzetes egyeztetéssel játékos is indíthat, ezesetben jogot kap rá, hogy kalandmester legyen belőle, amíg ezt lebonyolítja.
|